מוסך מתמחה בדגמי מיצובישי בראשון לציון

מיצובישי מוטורס הינה קבוצה יצרנית רכב יפנית אשר יוסדה ב-1970. בכבישי הארץ ניתן למצוא דגמים רבים של רכבי החברה, ובכלל זאת מכוניות משפחתיות, מכוניות מנהלים, מיניוואן, וכן רכבי שטח ופנאי. בין הדגמים הפופולריים ניתן למנות את:

  • מיצובישי לנסר – דגם מכונית משפחתית אשר הושק לראשונה בשנת 1973. הוא שווק בישראל החל משנת 1989 והפך לאחד מדגמי הרכב הפופולריים ביותר בישראל.
  • מיצובישי סופר לנסר – דגם זה שווק במקביל למיצובישי לנסר עד ל-1997, אז הופסק ייצורו, היה הדגם הנמכר ביותר בארץ במשך שנים.
  • מיצובישי אאוטלנדר – דגם רכב שטח פופולרי. ניתן למצוא על כבישי הארץ דגמי רכב שנת 2004 והלאה.
  • מיצובישי גרנדיס – דגם מיניוואן המכיל עד 7 נוסעים, המאופיין בעיצוב ספורטיבי חדשני.
  • מיצובישי פאג'רו – רכב שטח 4X4 שיוצר החל משנת , 1982, והגיע לארץ החל מ-1995.
  • מיצובישי האנטר – רכב מסדרת הטנדרים. החל משנת 2014 הוחלף דגם זה בדגם מיצובישי טרייטון.

שירותי מוסך לרכבי מיצובישי ראשון לציון

הנוכחות הרבה של רכבי מיצובישי בכבישים באופן טבעי יצרה צורך בשירותי מוסך מקצועיים לדגמים של יצרנית זו. שי שרותי רכב, מוסך בראשון לציון, מציע שירות מקצועי ואמין עבור בעלי רכבי מיצובישי. כל טיפולי הרכב במוסך שי שרותי רכב מבוצעים בהתאם להוראות היצרן. במוסך מכשור טכנולוגי חדיש וציוד דיאגנוסטיקה מן המתקדמים ביותר, כמו גם התעדכנות שוטפת בכל חידושי היצרניות, מבטיחים טיפול רכב בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

אם הנכם מחפשים מוסך לרכבי מיצובישי בראשון לציון, שיספק שירות מקצועי ואמין, יש לציין כי מוסך שי שרותי רכב היה בין המוסכים שנבדקו על ידי תוכנית ערוץ 2 'יצאת צדיק' בהנחיית חיים הכט, ונמצא מקצועי, אמין והוגן. ניתן לצפות בסרטון מתוך התוכנית יצאת צדיק מוסכים משמאל.

מוסך שי שרותי רכב מציע מגוון רכב של שירותים, ביניהם מכונאות רכב, דיאגנוסטיקה ממוחשבת, טיפול מתקדם במערכות מיזוג אוויר, טיפול במערכות בטיחות, תחזוקת רכבים היברידיים, טיפולים תקופתיים לרכב, הכנה לטסט בראשון לציון ועוד. לקוחות המוסך נהנים מיחס אישי ושירותי VIP הכוללים איסוף של הרכב מבית הלקוח או עבודתו והחזרתו לאחר סיום הטיפול.

 

לתיאום טיפול רכב צרו קשר בטלפון 03-9646939, או לחצו – מוסך המתמחה בדגמי מיצובישי ראשון לציון

למען הסר ספק, מוסך שי אינו מוסך מורשה מטעם היבואן בישראל.
 

מיצובישי (Mitsubishi)

מיצובישי מוטורס הינה חלק מן הקבוצה היפנית מיצובישי, אשר כוללת מאות חברות ותאגידים הפועלים בתחומים שונים, החל מבנייה וייצור רכב ועד לתחומי הפיננסים והתקשורת. מיצובישי החלה את דרכה ב-1870 כחברת ספנות בשם "טסוקומו שוקאי". כבר אז ניכסה לעצמה את סמל שלושת היהלומים, שילוב של סמלי שתי המשפחות שהובילו אותה בתחילת הדרך. מכאן גם השם "מיצובישי", שמשמעו שלושה יהלומים, שם אשר נבחר לבסוף לאחר מספר שינויי שמות לחברה.

ייצור המכונית הראשונה של מיצובישי מוטורס היה בשנת 1918 עם הדגם שכונה Mitsubishi Model A. עם זאת, פריצת החברה לשוק הרכב החלה רק לאחר פרוץ המשבר הכלכלי העולמי של 1929 וייצור מנוע הדיזל. החברה חלה בייצור המוני של מכוניות משפחתיות ורכבי שטח בשנת 1951.

בשנת 1970 הוקם באופן רשמי תאגיד מיצובישי מוטורס, והחל ייצוא של דגמי הרכב מעבר לים. דגמי מיצובישי החלו להגיע לישראל בשנות ה-80 של המאה העשרים.

 מוסך לרכבי הונדה ראשון לציון  |  מוסך לרכבי יונדאי ראשון לציון  |  מוסך לרכבי ניסאן ראשון לציון 

סגירת תפריט
דילוג לתוכן