מוסך מתמחה בדגמי ניסאן בראשון לציון

חברת ניסאן מוטורס היפנית היא יצרנית רכב המוציאה לשוק הרכבים העולמי דגמים רבים מידי שנה. חברת ניסאן ידועה כיצרנית מנועים מן המתקדמים, האיכותיים והחזקים בעולם. כיום, חברת ניסאן פועלת תחת שיתוף פעולה עם חברת רנו הצרפתי והיא מהווה את אחת מחברות הרכב הגדולות והמובילות בעולם הרכב.

בין הדגמים הבולטים של חברת ניסאן ניתן למנות את הדגמים הבאים: ניסאן נוט, ניסאן מיקרה, ניסאן טידה, ניסאן ג'וק, המסחרית ניסאן נבארה וכן הג'יפ ניסאן קשקאי. הודות לפופולריות הרבה של דגמי החברה בישראל, ישנה דרישה גבוהה וחיפושים רבים אחר מוסך מתמחה בדגמי ניסאן בראשון לציון ובכלל הארץ.

שי שרותי רכב הינו מוסך בראשון לציון המציע שירות מצועי, אמין ומתקדם שיבטיח את הטיפול הטוב ביותר לרכבי ניסאן על דגמיהם השונים – מכוניות משפחתיות, דגמי מנהלים, רכבים מסחריים וכן דגמי רכבים קטנים וחסכוניים.

מוסך שי שירותי רכב מעניק מגוון שירותי רכב מתקדמים, ביניהם: מכונאות רכב, תיקון תקלות חשמל ברכב, דיאגנוסטיקה ממוחשבת לרכב, טיפול בתקלות מיזוג אוויר וקירור ברכב, טיפולים תקופתיים ועוד. מוסך שי שרותי רכב מבצע את כל הטיפולים תוך שימוש בציוד דיאגנוסטי ומכשור טכנולוגי מהחדישים בענף הרכב בעולם וכלל הבדיקות והטיפולים מתנהלים על פי הוראות היצרן. העבודה נעשית תוך עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר והקפדה מרבית על מקצועיות.

המוסך מחזיק במעגל לקוחות פרטיים רחב, וכן מספר ציי רכב של חברות בבעלות פרטית. ללא ספק, נאמנות חוג לקוחות זה נובע מן הערכים המנחים את צוות המוסך בראשון לציון – שירות מקצועי, הוגן ואמין. לראיה, המוסך מחזיק בתעודת מוסך יצאת צדיק מטעם תוכניתו של חיים הכט בערוץ 2 אשר ביקר במוסך בראשון לציון, והעניק את התעודה לשי שחר, מנהל המוסך (צפו בסרטון מימין).

לתיאום טיפול רכב צרו קשר בטלפון 03-9646939, או לחצו – מוסך מתמחה בדגמי ניסאן ראשון לציון

למען הסר ספק, מוסך שי אינו מוסך מורשה מטעם היבואן בישראל.
 
 

מוסך לרכבי יונדאי ראשון לציון   |  מוסך לרכבי טויוטה ראשון לציון  |  מוסך לרכבי פורד ראשון לציון 

 

סגירת תפריט
דילוג לתוכן